A- A A+

Logo web

Resum de l'activitat Parc de la Sèquia

Mida de lletra:

Fent camíEl passat 11 de novembre es va fer la sortida programada al “Parc de la Sèquia” de Manresa.

Vam visitar el Museu de la tècnica de Manresa, situat als antics dipòsits de l’aigua,  on ens van explicar la història de la construcció i utilització de la Sèquia i vam poder gaudir de l’exposició que hi ha instal·lada.

Després vam anar al Centre d’informació del “Parc de l’Agulla” on ens van passar un DVD del recorregut de la Sèquia, des de Manresa a Balsareny,  a través de camps i poblets. En el parc hi vam poder veure el llac artificial que recull l’aigua de la Sèquia.

Un cop fetes aquestes dues visites vam fer una passejada pel camí de la Sèquia fins l’ermita romànica de Sant Iscle. Inspirats pel lloc, tots plegats vam cantar el Virolai.Ermita de Sant Iscle

De tornada de la passejada vam anar al restaurant del “Parc de l’Agulla” a fer el dinar, on vam tenir magnífiques vistes del llac i de la muntanya de Montserrat.

Va ser una sortida molt interessant i equilibrada, entre història, paisatge i natura, acompanyada d’un dia esplèndid,  i on vam tenir l’oportunitat, un cop més, d’establir relacions comunicatives i de coneixença  entre els diferents socis de Rella.

(la resta de fotografies les podeu veure a la Galeria d'imatges)