A- A A+

Logo web

Presentació del Grup d'Activitats

Mida de lletra:

 

Logo activitats El grup d’Activitats de RELLA té com a objectius organitzar activitats lúdiques, culturals i científiques, com excursions, sortides a museus i espectacles, conferències sobre temes d’actualitat, cursets, xerrades sobre temes específics.., i també coordinar les diferents aportacions que els socis de RELLA vulguin compartir dins de l’associació.

 

Aquest grup d’Activitats pretén obrir-se a altres àmbits d’actuació que no siguin únicament les del marc de l’ensenyament. La riquesa i la varietat de coneixements des de disciplines diverses, enriqueix la globalitat del nostre pensament i ens fa mes creatius i lúcids. No volem entretenir únicament, sinó crear una corrent participativa i creativa que ens ajudi a mirar el mon des de diferents angles.

Ens reunim periòdicament dos cops al mes aproximadament, per valorar, reflexionar, analitzar, gestionar i organitzar les diferents activitats que sorgeixen.

Correu electrònic