A- A A+

Logo web

Sortida a Sitges

Mida de lletra:

El grup d’activitats us convidem a gaudir d’un dia a Sitges i a redescobrir els museus Maricel i Cau Ferrat, recentment remodelats. Desprès dels museus ens quedarem a dinar a l’hotel Subur Marítim, que organitza un dinar solidari per ajudar  a l’ONG “Good Bites” (Bones mossegades) que col.labora amb la Fundació Vicente Ferrer.

 

 

Dia: dijous 11 juny.

Hora de trobada: 9.45 a l’estació de RENFE de Sitges. Si voleu anar en tren n’ hi ha un de semidirecte que para a Passeig de Gràcia a les 8.59 i arriba a Sitges a les 9.35.

Nombre de places: 30

Preu: Socis 26€ i no socis 27€. El preu inclou les visites, guies i dinar. El preu del bitllet de tren no està inclòs.

Termini d’inscripció: 28 de maig

Contingut de la visita:

10 h. Visita guiada per la vil·la de Sitges a càrrec del Centre d’Estudis del Mar (durada 1 hora)

11.30 Visita guiada als museus (durada 2 hores)

 14.15 Dinar solidari a l’hotel Subur Marítim.  L’hotel ens fa un  menú  a un preu reduït i s’ha compromès a destinar  una part dels diners de l’àpat a l’ONG “Good bites”. “Good bites” és una plataforma de “crowdfunding” per a projectes socials. Si voleu saber-ne més podeu consultar el següent enllaç: http://goodbites.org/

 

Aquesta activitat  està oberta a socis i acompanyants. 

 

Avís: Es recomana portar calçat còmode i barret per el sol. L’hotel on dinarem esta al Passeig Marítim,  aproximadament a 1.5 km del centre. Es pot anar en autobús o en “trenet”.

Correu electrònic