Aquest matí, Pepita Subirà sòcia de RELLA ha presentat el seu llibre UN DIA A L’ESCOLA a la seu del Servei Educatiu de Ciutat Vella.
Han assistit 25 persones interessades en conèixer de primera mà els objectius i motivacions de l’autora a l’hora de pensar l’obra.
En paraules de Pepita Subirà, la seva principal motivació va ser constatar que els seus néts al sortir de l’escola no sabien explicar-li què havien fet al llarg del dia.
Així doncs UN DIA A L’ESCOLA brinda l’oportunitat a pares, avis i família en general a comentar amb els nens, a través de uns dibuixos preciosos, les activitats que hora a hora han fet al llarg del dia. Hi intervenen els companys de classe, els mestres, el conserge, les cuineres, és a dir, tots els que d’una manera o d’un altre fan possible la vida de l’escola.
Hem passat una estona agradable i al final, fins i tot, hem pogut adquirir el llibre per poder posar en pràctica tots els suggeriments aportats per l’autora.
http://www.rella.cat/antiga/index.php?option=com_content&view=article&id=644:un-dia-a-l-escola-pepita-subira&catid=59&Itemid=339&lang=ca#sigFreeIdd87b2352bb