Aquest web utilitza cookies per millorar l'experiència de navegació. Pots acceptar-les i continuar navegant o revisar les preferències de privacitat en qualsevol moment.
COMENTARI  VISITA A TARRAGONA EL 11 DE JUNY 2019  \\\ RELLA
GRUP ACTIVITATS
COMENTARI VISITA A TARRAGONA EL 11 DE JUNY 2019

El dimarts 11 de juny ens vam trobar a l'estació de Renfe de Passeig de Gràcia per anar a Tarragona a trobar-nos amb els Jubis de Rella del Penedès per fer la visita a la Tarragona Romana.

Després de molts dies de sol i de sequera, just aquell dia, li va donar per ploure. Per sort només pluja pixanera. Això no ens va privar d'estar ben contents i positius.

A l'estació de Tarragona, un cop ens vam haver saludat i comprovat que no faltava ningú, vam pujar fins el Mirador del Mediterrani a la Rambla Nova on hi vam trobar la Gemma Sebares, la nostra guia, que ens va fer gaudir d'una visita molt didàctica i ben amena.

Amb el paraigües a la ma, ara obert, ara tancat, vam començar la visita a la Tarragona Romana. Segons la Gemma, al revés del que es fa normalment.

En primer lloc vam veure l'Amfiteatre on s'hi feien espectacles com ara les lluites de gladiadors. La Gemma ens va fer notar que damunt de les ruïnes n'hi havia unes altres d'una església.

Tot seguit vam veure la Torre de Pilats que és el Pretori Romà del S I i residència reial al S XIV.

Seguim la visita cap el Circ Romà que estava destinat a curses de cavalls i de carros.

Se n'ha recuperat una bona part i la resta es pot visitar entrant als restaurants i bars que s'hi han construït.

Tot seguit vam donar una ullada a la Catedral per fora i seguint pel costat de la muralla romana vam arribar al Museu d'Història de Tarragona on hi vam veure una maqueta de la ciutat de Tarraco al S II.

Acabada la visita, la Gemma, ens va acompanyar al restaurant " El Palau del Baró" on vam dinar.

A la tarda, com que seguia plovinejant i feia fresca, uns quants van anar a l'estació per agafar el tren i uns quants van anar a veure la Catedral.

Com sempre vam gaudir d'un dia ben interessant i molt agradable.

Gràcies als organitzadors i per molts anys!!!