Aquest web utilitza cookies per millorar l'experiència de navegació. Pots acceptar-les i continuar navegant o revisar les preferències de privacitat en qualsevol moment.
EDUCACIÓ
BLOG DE RELLA
L'aprenentatge de l'activisme contra la segregació de Roger Martínez
RECOMANEM
PARLEN ELS NENS I NENES: EL BENESTAR SUBJECTIU DE LA INFÀNCIA A BARCELONA. Estudi fet per l'Institut lnfància i Adolescència sobre que pensen els nens i nenes sobre el seu benestar.







JUNTA
- El Govern de la Generalitat ha anunciat la concessió de la Creu de Sant Jordi a 29 personalitats i 15 entitats que "han prestat serveis destacats a Catalunya en la defensa de la seva identitat o en el pla cívic i cultural". Entre aquests hi ha la Federació de Moviments de Renovació Pedagògica i sis mestres.
Entre elles a la Mercè Otero,sòcia de RELLA i col·laboradora amb el grup d'Educació en temes de coeducació i gènere


- La nostra FELICITACIÓ

Us adjuntem l'article del Jaume Cela publicat al Diari de l'Educació: "La Creu de Sant Jordi a la Fede"
BLOG DE RELLA
40 anys del CEPEPC. Una trobada emotiva
GRUP CEPEPC
Dijous 4 d'abril de 2019
Sala d'Actes de ROSA SENSAT
GRUP CEPEPC
TROBADA DEL COL·LECTIU DEL CEPEPC

DIA: dijous 4 d'abril de 2019
HORA: 18 h
LLOC: Sala d'actes de Rosa Sensat
Avda. de les Drassanes 3. Barcelona


JUNTA
Trobada dels grups de RELLA al territori a Granollers
BLOG DE RELLA
Voluntariat educatiu a Granollers
BLOG DE RELLA
Aula d'alfabetització d'Olot per a nois i noies de 16 a 18 anys Grup RELLA-OLOT
GRUP EDUCACIÓ AVUI
El dimarts 12 de febrer a les 10 h al CRP de Ciutat Vella. Placeta del Pi 2
El Grup d'Educació Avui de RELLA us convida a una sessió oberta sobre La Segregació Escolar i Equitat Educativa amb en Xavier Bonal
BLOG DE RELLA
Algunes reflexions en relació al Programa de millora de la formació inicial
BLOG DE RELLA
Col·laboració de RELLA en el programa de Millora de la Formació Inicial (MIF)
JUNTA
Dissabte 17 de novembre a les 17h. Plaça Universitat
Marc Unitari de la Comunitat Educativa
RECOMANEM
Us fem avinents aquestes propostes que ens han arribat.