Aquest web utilitza cookies per millorar l'experiència de navegació. Pots acceptar-les i continuar navegant o revisar les preferències de privacitat en qualsevol moment.
SORTIDES
GRUP PASSEJADES
Dijous, 8 de novembre, matinem: ens trobem a les 8:30 a l'estació de Mongat. Tots puntualíssims. Agafem el bus que ens portarà a Tiana on ha de començar la passejada. Observem els carrers de l'interior de Montgat, arquitectura senzilla, amable, amb algunes cases modernistes.
El passat 11 d'octubre vàrem fer la primera passejada del curs. Aquesta vegada va ser urbana. Es tractava d'un Flashback per l'esquerra de l'Eixample.
El dijous 14 de juny vàrem fer l'última passejada d'aquest curs. Aquest cop en Lluís ens va preparar un nou itinerari pel Collserola: des del baixador de Vallvidrera fins a Molins de Rei passant per Santa Creu d'Olorda i el castell de Castellciuró.
GRUP PASSEJADES
Recorregut pel delta del Llobregat des d'El Prat de Llobregat.
Ens trobem a Vallvidrera Superior amb un bon sol i un aire força fresc, que oblidem tan bon punt comencem la passejada amb una pujada, per dins de la població, fins arribar a l'entrada del sender PR-C 171 (marcat amb dues franges paral·leles de color blanc i groc).
Visita al Call Jueu de Tortosa
GRUP PASSEJADES
Quina passejada més bonica!
GRUP ACTIVITATS
El grup d'activitats us informa que els Jubis, grup de Rella del Penedès organitzen una sortida a Tortosa per conèixer el Call Jueu i us animem a participar en aquesta sortida tan interessant.

Dia: El divendres 16 de març de 2018
GRUP PASSEJADES
Com ja és habitual, el segon dijous de cada mes, ens trobem per anar d'excursió.
Aquesta vegada hem quedat primer a Sant Cugat per fer una visita cultural al monestir.
Passejada per Montjuïc i visita al Museu Olímpic 11 de gener 2018
GRUP PASSEJADES
Aquest 14 de desembre hem fet l'última passejada d'aquest any!
Passejada a la Salut de Papiol i pujada al Puigmadrona
GRUP ACTIVITATS
Encara que ja hem començat les vacances d'estiu, des del Grup d'activitats hem pensat que seria una bona idea fer-vos arribar un petit comentari, algunes anècdotes i unes fotos del viatge a Atapuerca, que com ja segurament sabreu va organitzar la nostra Associació durant els dies 13,14 i 15 del passat mes de Juny.

8 de juny de 2017

A les 9h. ens trobarem a l'Estació del Baixador de Vallvidrera. El Grup aquest cop no era gaire nombrós, 13 persones; segurament la calor va desanimar alguns dels participants habituals.

Iniciarem la passejada sota una magnífica avinguda de plàtans que ens condueix al Pantà, veient prèviament l'entrada de la Mina Grott, que conduïa l'aigua del pantà fins a Sarrià.