Al llarg d'aquest primer trimestre ens hem trobat amb diferents entitats que volen col·laborar amb nosaltres:
JUBICATFP Associació de jubilats de la FP veure
enllaç
PROJECTE APEL·LES. Acompanyament per l'èxit de la lectura i l'escriptura
.
LABORATORI DE LLETRES Escola d'escrptura del Poblenou de Barcelona. Amb cursos per escoles i docents. Veure
web
PROJECTE VIURE I CONVIURE DE LA FUNDACIÓ ROURE Projecte intergeneracional d'allotjaments compartits entre
persones acollidores i joves estudiants universitaris.Veure
webAquí teniu una més informació sobre cada associació i un enllaç a la seva web o correu de contacte.
Al final de l'article podeu veure els documents adjunts de cada projecte.
JUBICATFP
Associació de jubilats de la FP veure
enllaç a la nostra trobada.
Aquesta associació de jubilats de la FP, és molt recent, està començant, però vol donar a conèixer el món i les mil possibilitats que té la FP en l'educació dels nostres adolescents i joves.
Aquí teniu l'enllaç a la seva
web
PROJECTE APEL·LES.
Acompanyament per l'èxit de la lectura i l'escriptura
Sota el paraigües d'Òmnium Cultural i de l'ICE de la UB, ja fa molt de temps que funciona aquest projecte de voluntariat educatiu en el cicle inicial a les escoles que s'hi apunten, amb la col·laboració de docents jubilats, per donar suport a la lectura i l'escriptura.
Si voleu treballar com a voluntaris o resoldre qualsevol dubte, podeu escriure un correu a:
eixample@omnium.cat o a
famoros@ub.edu i sereu atesos. .
.
LABORATORI DE LLETRES
Escola d'escriptura de Barcelona, situada al Poblenou
Una escola d'escriptura a Barcelona que treballa presencialment i on line molts temes de l'àmbit de l'escriptura. Té una secció dedicada a les escoles i als docents. Ens han ofert un descompte del 10% de l'import dels seus cursos pel socis de RELLA.
Aquí teniu l'enllaç a la seva
web.
La informació de tot allò que us oferim és la següent:
Els socis de RELLA podran gaudir d'un 10% de descompte en tots els cursos de 25 hores del Laboratori de Lletres, tant en modalitat presencial (365 €: preu soci RELLA 328,50 €) com en modalitat online (240 €: preu soci RELLA 216 €).
Els cursos són trimestrals (25 hores repartides en 10 setmanes; en modalitat presencial: una sessió setmanal de 2,5 hores) i el DIMARTS 14/04/20 començarà el trimestre de primavera.
Tenim
cursos per a tots el gustos: Escriptura creativa, Novel·la, Conte, Escriptura de records i biografia, Redacció i estil, Exploració personal, Poesia, Relats de viatges, etc.
El
Tastalab, la jornada de portes obertes de l'escola, serà el dimecres 1 d'abril a les 18 h. Es farà un petit tast de tres dels nostres cursos i un berenar. L'entrada és gratuïta amb inscripció prèvia.
També oferim als vostres socis pagar 5 € d'entrada al nostre
Club de Lectura (en val 10 €). Totes les dates estan a la nostra pàgina web.
A la nostra
agenda hi trobaran tots els nostres actes i activitats.
PROJECTE VIURE I CONVIURE DE LA FUNDACIÓ ROURE
Projecte intergeneracional d'allotjaments compartits entre persones acollidores i joves estudiants universitaris.
Un projecte per a persones grans jubilades que volen acollir un jove estudiant universitari a casa seva . La motivació bàsica dels
participants és col·laborar activament en un intercanvi solidari i sense ànim de lucre entre les dues generacions. L'acollidor rep a casa seva un estudiant universitari a canvi de companyia. És un programa gestionat per la Fundació Roure amb la col·laboració del Consell Interuniversitari de la Generalitat de Catalunya i de l'Ajuntament de Barcelona..
Aquí teniu l'enllaç a la seva
web
Podeu veure el vídeo del projecte que hi en aquest article .