Aquest web utilitza cookies per millorar l'experiència de navegació. Pots acceptar-les i continuar navegant o revisar les preferències de privacitat en qualsevol moment.
Grup Educació Avui \\\ RELLA
Aquí teniu el recull de llibres educatius per aquest calorós estiu, que fan per Nadal, Sant Jordi i l'estiu, membres del Grip d'Educació de RELLA.

Veure EDUCATECA 18 aquí
Del 26 al 29 de maig va tenir lloc a Granollers el XVIII CONGRES INTERNACIONAL DE CIUTATS EDUCADORES amb el tema: Educació i cultura a la ciutat: comunitat, sentit crític i creativitat Vam poder assistir tres membres del Grup d'Educació de RELLA gràcies a les gestions de la Pilar Lleonart, de la Regidoria d'Educació de l'Ajuntament de Barcelona., La nostra companya Montserrat Vert va fer un resum dels diàlegs i conferències que vam assistir.

.- Veure els vídeos aquí
.- Veure Declaració final aquí
.- Veure RESUM de les conferències i converses aquí
.- Veure nom dels ponents, els moderadors i els que conversen aquí
GRUP EDUCACIÓ AVUI
El grup Educació Avui és un grup que va sorgir d'una demanda que ens van fer des de les Universitats per treballar en el projecte Millora de la Formació Inicial dels Mestres (MIF).

Un cop acabada la nostra participació en aquest projecte, ens va venir molt de gust continuar trobant-nos per xerrar del que ha format part de la nostra vida i que ens agrada, és a dir: l'Educació.

En aquest moment som dotze persones, que hem treballat en diferents cicles dins l'educació. Ens trobem més o menys, segons el treball, un dilluns al mes al CRP de Ciutat Vella de 10 a 12 del matí, Les nostres trobades estan anunciades al calendari d'activitats de Rella i estan obertes a tothom qui vulgui formar part del grup.

El que hem fet fins ara, és participar en el treball de proposta per la Millora de la Formació inicial, Vàrem fer un debat profund del projecte Escola Nova 21 i vàrem explicitar les nostres conclusions en un document que les recull. També vàrem organitzar una taula rodona sobre el tema oberta a tothom. Hem participat en el debat "Ara és demà" fent arribar les nostres propostes. Participem, de forma activa, en les jornades de Debat en defensa de l'escola publica, col·laborem amb els MRP. Vàrem estat treballant el tema sobre educació de gènere i en varem presentar les conclusions en un debat obert, he treballat sobre le s diferents maneres que tenim actualment per atendre l'educació 0-3 anys amb unes conclusions que han estat publicades al Diari de l'educació, Col·laborem amb un article cada mes al blog del Diari d'educació i aquest curs ens hem plantejat treballar sobre la inclusió.

Si és que hi esteu interessats us convidem a participar-hi posant-vos en contacte amb la coordinadora del grup mitjançant un correu.



Coordinador: Ferran Aqulina
mail:faquilin@gmail.com